Całkowicie nowy Golf ósmej generacji pojawił się w serii primetime ITV slotów jako Volkswagen ramps up anticipation for the important model.
Pierwsza reklama telewizyjna nowego Golfa w Wielkiej Brytanii objęła całą główną przerwę reklamową programu ITV Alan Carr's Epic Gameshow w sobotę 6 czerwca, z ojcem i synem Martinem i Romanem Kempami prowadzącymi Golfa przez znajome miejsca podczas ich podróży.
Samochód zrobił objazdy przez Brentwood High Street (The Only Way Is Essex), dżunglę (I'm a Celebrity... Get Me Out Of Here!), a nawet bruk Coronation Street, zanim zakończył się dotarciem pary do studia ITV.
Prezentując naturalną technologię sterowania głosem, konfigurowalny system oświetlenia otoczenia i łatwe w użyciu elementy systemu informacyjno-rozrywkowego, Kempowie pokonali drogę do ITV Studios przez słynne lokalizacje, prosząc po prostu samochód o "Take me to ITV Studios", gdy rozpoczynali podróż.
Krótsze wersje reklamy Golfa pojawią się na antenie ITV w przerwach reklamowych przez cały czerwiec, a elementy kampanii w prasie, mediach cyfrowych i społecznościowych będą również obecne przez cały miesiąc.
VW Golf był drugim najlepiej sprzedającym się samochodem w Wielkiej Brytanii w 2019 roku, a najnowszy model wygląda tak, aby kontynuować tę popularność w nowej dekadzie z ulepszonym poziomem łączności, bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy.
"Golf jest z nami od prawie pięciu dekad i od dawna jest punktem odniesienia w swojej klasie" - powiedział Glyn Butterworth z Volkswagen UK.
"Ten najnowszy Golf ósmej generacji łączy znajome cechy i atrakcyjność poprzedniego samochodu, ale z jeszcze bardziej zaawansowaną technologią i najwyższym poziomem łączności".
"Martin i Roman Kemp demonstrują w reklamie zaledwie kilka z tych funkcji, takich jak naturalne sterowanie głosowe i klucz mobilny".
Więcej na: http://centrumfelg.pl